Pages

Tuesday, 20 March 2012

Suami Sexy bila.....

1) boleh control marah
- tegur dengan kata² yang baik
- setiap kali isteri buat salah atau ada yang tak kena, ingatkan dalam hati "kadang² lawak jugak bini aku ni"
- jangan marah² terutama waktu penat atau tension

2) senyum manis
- perempuan cair bila tengok lelaki pujaannya senyum, tak kira walau lelaki tu rongak atau rambutnya dah nipis

3) penyayang
- sayang anak dengan cara tukarkan lampin, mandikan anak, main dengan anak dan beri isteri peluang makan dengan tenang & berehat² sekali sekala

4) belai rambut isteri
- orang lain tak berhak pandang atau sentuh rambut, hanya untuk suami saja

5) terima kasih
- 2 kata yang sangat digemari oleh orang perempuan
- kalau nak suruh isteri buat suatu perkara banyak² kali dengan hati terbuka, ucapkan banyak² terima kasih dan katakan anda menghargainya :)

mode: tengah rindu kat suami..haha...boleh??

No comments:

Post a Comment