Pages

Thursday, 5 January 2012

~Senyum di Pagi Hari~

haha..tajuk tak leh blah...

sebenarnya senyum sebab tertarik dengan jawapan Ustaz Azhar Idrus...alaa...ustaz glamer tu..hehe

Soalan sang suami:
"ustaz, kenapa wanita suke berbelanje? istri saya janji, sekali ni je...sekali ni je... tapi beli gak!"

jawapan sempoi sang Ustaz:
"wanita macam budak2...suke membeli...contohnye budak2...pantang nampak mainan terus je nak...padahal mainan dah banyak dah kat umah...

macam tu juga wanita...padahal baju, kasut, handbag dah pebuh satu almari...yang tak pakai lagi pun ada....tapi nak beli lagi..sebab apa..sebab wanita suke kan benda yang cantik...


MEMANG TUGAS SUAMI CARI DUIT, ISTERI HABISKAN DUIT...
kalo bukan isteri yang habiskan duit, siapa lagi.....kalo bukan isteri yang nak beli periuk, kuali dan lain2..siapa lagi?

SUAMI JANGAN MARAH...ISTERI BESAR JASANYA....
tolong beranakkan, tolong jaga anak2...tolong basuh baju, kemas rumah, memasak, dll.."

ibuEkal:harap2 la ayahEkal bace post ni...hahaha (sambil terenyum)

No comments:

Post a Comment